Setkání dvou generací tramvají na Palackého náměstí, v pozadí Pražský hrad. Vlevo tramvaj 14T v provozu od roku 2006 a vpravo tramvaj T3 v provozu od roku 1962.
Tramvaj KT8N na tramvajové estakádě přes železniční tratě mezi Ohradou a Palmovkou, zkracující spojení mezi tramvajovými tratěmi ve východní části Prahy.
Elektrický osobní vůz řady 451, který je v provozu od roku 1964, vyrobený v závodě Vagonka Studénka (Moravskoslezský kraj), patří mezi nejstarší typy českých elektrických vlakových souprav pro příměstskou osobní dopravu. Pohled na vlak jedoucí po Novém železničním spojení z Vysočan na pražské hlavní nádraží krátce před tunelem pod vrchem Vítkov.
Pro potřeby příměstské osobní dopravy v Praze od roku 2000 používají České dráhy moderní elektrické soupravy řady 471 s obchodním názvem City Elefant. Jsou třídílné a skládají se z patrových vozidel. Pohled na soupravu je z vrchu Vítkov na nové železniční pojení v oblasti Krejcárku, kde jsou mimoúrovňová křížení železničních tratí.
Starší kloubový autobus výrobce Karosa Vysoké Mýto (Pardubický kraj) plný studentů dorazil do výstupní zastávky Dejvická, která se nachází na okraji areálu ČVUT v Praze.
Tříčlánkový vůz typu 15T na lince 18 na třídě Milady Horákové před zastávkou Hradčanská. Nejnovější typ pražských tramvají vyrábí Škoda Transportation, Plzeň. V provozu je od roku 2011.
Nová vozidla taxislužby se žlutým nátěrem čekají na zákazníky před Terminálem 1 ruzyňského Letiště Václava Havla.